A 136-os vonal felújítása a vége felé közelít. A vágányok készen vannak, az oszlopok egy része áll, már csak a felső vezeték hiányzik. A vonalon a tervezet szerint 2023 közepén indul meg a forgalom.
Az általam írt menetrendben Szeged és Szabadka között napközben 1-2 órás ütemben közlekednének a személyvonatok, valamint hajnalban és éjszaka két Szeged-Röszke betétjárat kapna helyet. Az IC vonatokból egyenlőre 2 párt terveztem.
A vonatok Szegedről óra 20-kor indulnának, csatlakozva a Budapestről érkező IC-khez, valamint óra 24-kor érkeznének, mely (kényelmesen) az IC-hez, valamint akár a békéscsabai személyvonathoz csatlakozva.
A határ ellenőrzésre Röszkén lenne lehetőség, a személyvonatoknál 15, az IC-knél 20 perc alatt. A menetrend tartásához 3 szerelvényt kellene forgalomba állítani személyvonatként.
A vonatkeresztek Röszkén és Horgoson zajlanának.