December 12-től lép életbe a 2021-22-es menetrend a MÁV-nál. Ebben a cikkben összeszedtem a Dél-Alföldet érintő változásokat.
A 120-as (Budapest-Szolnok-Lőkösháza) vonalon újra 2 óránként közlekednek nemzetközi vonatok, így az eddigi TRAIANUS, FOGARAS, MUNTENIA, ISTER és DACIA NIC-eken kívül már MAROS, BÉGA, ZARÁND és KÖRÖS nemzetközi IC vonatok is közlekednek.
A 121-es (Békéscsaba-Mezőhegyes-Újszeged) vonalon jelentősen változik a vonatok közlekedési rendje, egyes vonatok később vagy egyáltalán nem közlekednek. Megszűnik a közvetlen Békéscsaba-Újszeged vonatpár is.
A 135-ös (Szeged-Békéscsaba) vasútvonalon a menetidő 7 perccel csökken, a vonatok Szegedről '21 helyett '28-kor indulnak és '40 helyett '33-ra érkeznek, így a kereszt Szeged-Rókuson megszűnik.
A 140-es (Szeged-Kecskemét-Budapest) vonalon az eddigi MAROS IC helyett CSONGRÁD IC közlekedik, valamint reggel és délután új Kecskemét-Szolnok személyvonatok is lesznek.
A 145-ös (Kecskemét-Lakitelek-Szolnok) vonalon új éjszakai vonatok közlekednek.
A 150-es (Budapest-Kunszentmiklós-Kiskunhalas-Kelebia) vonalon a 342, 343, 348 és 349-es nemzetközi gyorsvonatok helyett személyvonatok közlekednek.