Tudom, sok Embernek unalmas lesz ez a cikk, de pár év múlva jó lesz vissza olvasni hogy milyen járművek szállították "régen" az utasokat a szegedi vonalon.
A legtöbb IC-t V43-as szilik húzzák, de néha 1-1 traxx is beugrik a vonalra (legfőképpen hétvégén). Jellemző kocsi összeállítás az IC-knél az alábbi: bd+bd+bd/byee+bpee (20-44) +apee (10-44). Néha a bpee kocsi helyett régi típusú bpmz kocsit adnak ki. Volt már arra is példa hogy az IC végén egy bhrv kocsi szállítottak (lehetett benne utazni). Az IC-k Szegedről :45-kor indulnak, a Nyugatiból pedig :53-kor. A menetidő 2 óra 22 perc. A Kiskunfélegyháza és Szeged között közlekedő személyvonatokat általában szili viszi egy bd vagonnal, ám a nyári időszakban gyakran beugrik a 024-es vagy 054-es szöcske is.
A nyári időszakban néha gigant is előfordul az IC-k élén. Az aranyhíd express vonatokat az alábbi kocsiösszeállításban szokták kiadni: bpee+bd+bd +bhrv. A televonatok 1-1 kék flirtel volt gyakoriak.
A tehervonatokat a 231-es, 057-es, 194-es,109-es szergejek szoktak továbbítani általában Félegyházára vagy Algyőre. Szegeden a kocsik rendezését 1-1 dácsiára szokták bízni, de néha bobo is beugrik e-feladat telesítésére.
A reggeli IC-kben pedig Bp kocsikkal is lehet találkozni.